18 grader - G I L L A !


Åh så skönt med sånt här fint väder! Solen har varit framme hela dagen. 18 grader ute. Mmm! GILLA. Allt känns så mycket lättare när solen skiner! :) Var ute en sväng och njöt, men var så rastlös och det fanns ingenting att göra så det blev lite inomhus-mys istället..

Sen var jag en sväng och mamsen och hälsade på. Fick hem mitt löshår idag också. Köpte lite mer, eftersom det behövs fyllas på lite här och där. Fick även räkningen för gesällprovet som är i juni. 4000 kronor. Helt galet! Ush. Jag vill verkligen inte göra det nu!!! jag vill vänta till hösten istället, men det höll inte mamma och pappa med om. Och eftersom dom är snälla och pröjsar det så får jag väl göra som de säger..

Så skönt det ska bli när studenten är tagen och slippa ha så mycket tidspress på allt.
Det kommer bli hårt att inte ha backupen man har medans man går i skola och så. Helt plötsligt börja jobba och ha 100% ansvar över om man ska klara sig eller inte här i livet. Men så är ju livet, bara att bita ihop, göra sitt bästa och se glad ut :) Det ska hur som helst bli skönt att få göra saker och ting i sin egen takt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0