Hemsk upplevelse


Igår kväll var jag med om nåt riktigt hemskt.. Jag och Andreas var ute och körde så ser jag i ögonvrån att ett stort djur kommer mot bilen från sidan. och PANG! Jag fick panik. Skrek som en galning, sen började jag skratta lite hysteriskt (?) sen började jag storlipa. Ush! Allt hände på 15 sekunder kanske, men ush va läskigt det var. Kan inte komma ihåg senast jag fick en riktig chock. Tror inte det har hänt innan. Det brukar ta ett tag för mig att reagera när nånting hänt annars.. Det var iallfall ett rådjur.. Ett fint litet rådjur. Ush! Jag kommer inte hamna i himlen efter det här. Känner mig som en hemsk människa! :( Men ja, förut var min bil en fin liten pärla, men nu är det bucklig och hemsk. Sitter fast stora tussar med päls och magen på rådjuret sprack så hela maginnehållet är över hela min bil. Uuuushhh! Hoppas verkligen att försäkringsbolaget fixar det är fort så jag slipper köra runt i en jävla rishög som är knölig och dann. Andreas skulle vara snäll och hjälpa mig tvätta bort det iallafall. Kommer aldrig klara av att göra det själv..

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch var med om något liknande å det tog ett tag innan ja vågade köra den sträckan igen. Fick feberchock efteråt med å en spricka i kotan. Mår du bra förrutom chocken??? Kör så fort du kan igen bara så de inte slutar me att du inte vågar köra sen.



<3 <3 <3 <3

2010-04-26 @ 15:23:50
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: C

Men gumman, fan vad hemskt!!! :( saknar dig, hör av dig någon dag så vi kan ses :*

2010-04-28 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0