021211

Trots att det hänt mer än vanligt den senaste tiden så känner jag alltid att jag inte har nåt att skriva.. De senaste dagarna har jag gjort mycket bra grejer. Nu i december kommer jag spendera rätt mycket tid på salongen, där jag hade min praktik i gymnasiet. Var där första dagen idag och jag tror aldrig jag varit såhär trött klockan 11 på kvällen. Det tar på krafterna när man inte är van.. Brukar alltid ha svårt att somna men det tror jag inte blir något problem inatt!

Imorgon ska jag spendera kvällen och natten hos en efterlängtad vän. Laga mat och mysa. Lördagen kommer antagligen bestå av shopping. Det ser ut som ett par bra kommande dagar! ♥

Kommentarer
Postat av: JENNY

nej men ush, va är det & va avis på! :/

2010-12-04 @ 16:24:34
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: JENNY

Tack! Gillade

pitbull - now you see it! :)

2010-12-05 @ 09:45:50
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0