Duracell kanin


Den här helgen blev väldigt lugn för min del. Utvilad och pigg tills skolan början efter 3 veckors praktik och lov ? don't think so ! men whatever. Bara två månader kvar så det är bara att bita ihop och ta sig igenom det, sen är ett till problem ur världen.

Idag är jag sjukt pigg iallafall. Solen lyser upp hela lägenhet, sååå härligt. Man borde väl vara ute egentligen och njuta av vädret. Men solen gör en glad och pigg, så jag passar på att göra sånt som behövs. Storstädning! Kanske därför man säger vårstädning ? hm. Jag kör iallafall på fullt ut. Har tillome tvingat på mig min gamla sport top i storlek S. Det tog sin tid, men den sitter som handen i hansken. Frågan är hur fan jag ska få av den sen ? haha!

Sitter och sjunger skriker som en idiot och springer runt och städar som en duracell kanin. Jag hör aldrig grannarna, så jag har fått uppfattningen om att väggarna är bra isolerade. Musik på högsta volym, it is ! Hoppas inte det visar sig att mina grannar bara är ovanligt tysta människor, för isåfall har jag gjort bort mig mååånga gånger haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0