Energikick


Dålig uppdatering de senaste dagarna.. Har haft mycket att göra så har inte haft tid riktigt. I Måndags hade jag praktik hela dagen och på kvällen körde jag till Madde en sväng och snackade skit ♥

Igår pluggade jag som en galning, från att jag vaknade till 5 ungefär. Fick klart två arbeten och påbörjade en hel del annat. Så jäkla skönt! Inte likt mig att kunna hålla igång koncentrationen så länge. I vanliga fall är det kört efter ungefär 20 minuter.. Känns så bra att kunna tryka ett par grejer från min alldeles för långa lista på grejer jag måste fixa innan studenten! Efter pluggandet fick min bror sig en klippning och lite färg..

Idag vaknade jag till och med innan klockan ringde! Vad har hänt med mig? Var ändå uppe sent igår.. Jag tackar och tar emot min plötsliga energi kick jag fått de senaste dagarna! Började dagen med ett långt härligt bad och nu blir det en sen frukost! ♥

Kommentarer
Postat av: JENNY

Ja men va bra att du fattade : } Tycker det är så svårt att förklara : )

Kram

2010-04-21 @ 17:07:52
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Elin

Hej, pga flytt har jag rensat ut min garderob till bra priser. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-21 @ 17:53:13
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch ja verkligen osis :/ men e bra nu :D



Ahh fan man blev ju helt handikappad utan tre alltså :O Så får dem aldrig mer göra mot oss ;)

Några valborgsplaner än?? :)

2010-04-22 @ 23:29:53
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0