propp ?


Brukar normalt sett vakna vid den här tiden unegfär. men inte idag inte! Det är nackdelen att ha en morgonpigg jävel jämte sig. Jag och Andreas åkte och hälsade på Timmy, som nyss öppnat en pizzeria. Så det blev pizza till frukost. Aldrig fel!

Jag börjar nästan bli orolig. Tror nästan jag har en feeeting propp någonstans, som gör att mitt blod står nästintill heelt jävla stilla. Fryser konstant! mina händer och fötter är cooold as ice hela tiden ! Ahhh ..

Nu ska jag strax kila hem till mamsen, sen kommer Johanna och får sitt hår fixat :)
Ha en fin dag! :*

Kommentarer
Postat av: Madelene

fryser du om fötter och händer kan det bero på rökning...rökning kan göra så mot en ;)

2010-04-05 @ 14:34:35
URL: http://msfalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0