blondie

God morgon! Jag är uppe med tuppen idag, trots att jag är ledig. Ska snart köra in till stan. Ska på en rättegång..  Mindre kul! Men det kommer säkert att gå bra :) Hoppas bara att det inte tar så lång tid. Sist jag var på en rättegång tog det heeela dagen. Helt galet! Hörs seen! :) Baj baj





Insåg nyss att jag nästan är helblond igen.
Jag och Julle fixade
våra hår härom dagen, så jag passade på att ta bort ett par bruna
slingor jag hade och det lilla gjorde en jäkla skillnad! :D

Inviger mina nya fina örhängen från Lindex idag :)

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

Fint!:)

2010-02-05 @ 14:52:33
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Älskar övre bilden, grymt vacker! =)



Jag har bara snygga ben när de är ohåriga.. Nu på vintern (bortsett från när vi var i Thailand) var det wild bushes, haha. Men det uppskattas ej, jag gillar ej hår. Orkar dock inte bry mig under vintern när man går med lager-på-lager och inte visar en gnutta hud, typ. Hehe.

2010-02-10 @ 23:33:38
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0