God morgon! :)


Fastän klockan inte ens är 6 och det är kolsvartt utanför föstret, är jag superglad över att jag ändå har kunnat sova såpass mycket inatt! Fick rada upp med kuddar jämte mig och andreas låg och vakade över mig på andra sidan, så jag inte skulle vänta på mig i sömnen. Då hade det gjort riktigt riktigt ont idag. Det gör det iofs redan nu, men det hade ju nog varit värre :p

Igårkväll började all medicin jag fick på kliniken släppa, så det började göra ont som fan! Jag är helt svullen om magen tillomed, enda ner till troskanten och min hals också svullen. Jag ser ut som en liten knubbsäl! haha :'D Är så glad att min boyie älskar mig och ställer upp hur jag än ser ut! :) that's lööv folks


Nu ska jag dricka lite cola och kolla på tv-shop
puss på er! Kul att så många börjat titta in här!
have a grääääjt daay <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

hejsan

nja jag tycker det är ganska lite pengar med tanke på vad det kostar i vanliga fall och hur mycket de kostat mig.Korsetten är sänkt redan med en 100lapp och sen kosta stringen 59kr och lika så kosta bekinin en bar summa över det jag begär.De som ha stora bröst vet om vad ordentliga underkläder kostar i den kupa.

mitt pris är 220+frakt??

2010-02-18 @ 09:32:06
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: JENNY

Åh ja, det var jättefina! :D

Säg mig, har du gjort bröst förstorning eller nått? :)

2010-02-18 @ 10:02:26
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: JENNY

nej den blev inte skickad :)

åhå, spännande, avis kan jag säga! :)



skriver inlogg + lösen i mejlfältet då :)

2010-02-18 @ 10:22:52
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Hanna

åh jasså men då förstår jag=)jag bor i skåne i bjuv så jag kan inte möta upp dig men måste då isåfall skicka sakerna och vilken av väskorna ville du ha av de små isåfall?för ska jag skicka korsetten+bekinin blir summan 36kr för frimärke+12kr för en såkallad skymmande avgift på posten.



ska du ha en av de små väskorna som kostar 30kr st va det väl? och då blir det 48kr+12för skymmande avgiften...men mitt pris blir isåfall

bekini100kr+korsett150kr+väskan30kr+frimärke48kr+skymmandeavgift 12kr=340kr...men du kan får väskan på köpet och så avrundar vi det hela till 300kr?

är detta oki för dig?



glöm ej att skriv vilken av väskorna du ville ha,den bruna eller den svarta med guldig kedja...och så skriv din mail så jag skriver mina kontouppgifter där....



jag ska jobba nu och jag kan inte svara dig för en efter 1600idag...

2010-02-18 @ 10:45:47
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0