23/12

Har haft fullt upp med allt och ingenting de senaste dagarna,
så det blev inte att jag skrivit nåt som jag faktiskt hade tänkt..

Julafton imorgon. Kunde faktiskt inte brytt mig mindre.
Men på med mitt happyface imorgon för minstingarna i familjens skull.

Sov jämte ena systersonen inatt. Skulle hjälpa dom göra kaffe och sånt där
på sängen till syrran som fyller år idag. Varit där och fikat och så idag..
Åt ungefär en halv tårta själv. När man väl börjar går det inte att sluta ju?!

Klippte och slingade Nura nu ikväll.
Känns så himla bra när kunderna blir nöjda :)

Krängde i mig mat för typ 5 pers nu ikväll! Får passa på nu, så länge jag kan!
Har bestämt mig att göra som alla andra och vrålbanta bort julfläsket efter julen
Jag får typ börja äta.. luft..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0