Don’t hate me. I’m just like you, just better looking

Jag har ganska svårt att sova om nätterna, så det brukar oftast bli att jag somnar framåt förmiddan någongång. För en gångs skull lyckades jag som, rätt fort faktiskt! Vad händer då ?? Jo, mobiljäveln plingar till av ett sms och då var det fett kört.. Nu sitter jag här och dricker saft och äter godis. Ska upp "tidigt" imorgon för att åka in en snabbis till stan och sådär, så jag hoppas jag somnar innan det blir just ute iaf..

Har suttit ett tag nu och kollat runt på lite kläder och sådär. Men hittar bara piss sidor! Vill inte köpa eller nåt. Vill bara ha och titta på och bli inspirerad av! Är det för mycket begärt?! Äh.. bättre jag själv går och ställer mig framför spegeln i mitt rosa Hello kitty nattlinne, så man får se något snyggt idag iallafall.. 



Måste komma ihåg att använda kameran mer..                             
Tråkigt med massa text hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej. va gullig du ee:) hahaa

min blogg e lite sjuk ahhaww.

hur e d

2009-12-29 @ 10:50:16
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: okey! =]

2009-12-29 @ 21:30:28
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0