Efter lite om och men ..

Tog ut min navelpiercing för mer än ett år sen.. och såklart ville jag ta om det efter ett tag men dom sa att jag måste vänta tills det växt ihop helt först. Och som alla vet är vänta något utav det tråkigaste som finns! Så jag tog hål "nere" i navlen sålänge.. Men det höll bara på att krångla och ville aldrig läka ordentligt så tog ut det med för ett tag sen. (Har tillome varit duktig och tagit ut tungpiercingen för ett par veckor sen!) Men häromdan var jag uttråkad igen, och då visade det sig att det gick att sätta i ett smycke (efter lite om och men..)  i mitt första, jag inte haft nåt i på över ett år. Så nu känner jag mig inte lika naken längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0