Planer inför kvällen...

sitter här med en ansiktsmask och är snyggare än någonsin ;) naaat.
Försöker planera lite inför kvällen, som faktiskt kommer bli ganska lugn det är året. Försöker komma på vad tusan jag ska ha på mig för något! Eftersom vi ska flytta nu när som helst, så ligger ju hälften av kläderna i resväskor. Inte lätt alls att hitta någonting just nu..  Håll tummarna för att jag hittar nåt ^^


Här är en bild på hur naglarna blev som jag fixade igår :)



Min nagelband är så grymt torra och söndriga nu
Dom gillar verkligen inte kylan. uuh!


Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack så mycket!

Din kommentar värmer mig :)

Hoppas du mår bättre nu!

Kram

2010-01-01 @ 16:27:11
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: JENNY

Men åh ♥ tusen tusen tacktacktack för det! :D

så roligt och höra! gult värt ju! :D:D



testa att ha på lite Helosan på dina nagelband eller försvarets hudsalva :}

kram

2010-01-01 @ 18:16:13
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0