Rastlös..

Sådär.. Har snart lagt över allt på min nya dator. Det som tog tid var att rensa all skit på min gamla. Helt sjukt hur mycket man kan samla på sig på ett år!

Åt nyss julmat, IGEN. Förstår inte alls grejen med julmaten? Det är liksom inte ens gott och det är bara en massa konstiga grejer man ska slänga ihop och äta på en gång bara för det är jul? och sen är det ju inte så att det räcker den gången utan man ska sitta och äta den där skiten i en vecka bara för det ska ta slut? Uuhh.. Har lyckats få vinterkräksjukan på julaftonsnatten två år irad, så det kanske är därför jag inte gillar det..? Hur som helst.. Dåligt påhitt!

Har lite ångest inför kvällen.. Alla ska ju ut och festa. Är inte sugen alls egentligen, men jag är så sjukt rastlös samtidigt som jag är trött och vill gå och lägga mig redan nu. Jobbigt när det blir sådär.. Får se hur kvällen slutar



Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

***



jaa, älskardem:D:D läget +!

2009-12-25 @ 21:21:06
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0