Skratta julen rakt i ansiktet

Gillar inte julen så mycket.. Men jag klarade mig igenom gårdagen rätt bra ändå. Nästa år funderar jag starkt på att dra iväg till thailand över jul och nyår. Skratta julen rakt i ansiktet och ligga med en paraply drink i handen och ligga och steka vid havet. Det är nog lika bra jag börjar spara till det på en gång!

Fick jättemycket fina grejer igår, men bästa var ju helt klart den lilla 10" laptopen jag sitter vid nu :) Hade önskat mig en rosa, men det blev på nåt sätt en blå. Men lika fin ändå! Nu kommer det bli mycket lättare att ta med sig datorn när man ska iväg.. Bara att stoppa ner den i handväskan ju :)

Har inga bilder eller någonting på den här datorn nu.. Så nu kommer jag nog vara sysselsatt med att fixa det hela eftermiddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0