fredagsmys

Fått mycket gjort idag fastän jag gick upp sent och missade skolan
Har färgat håret på både min bror och Johanna och klippt Casper
Nu ska jag packa ner min tandborste och bege mig till min älskling
Har ju bestämt mig för att vara nykter fram tills jul så det blir mys
helger för mig nu ett tag framöver. brabrabra. Har blivit rätt mycket
fläng fram och tillbaka den senaste tiden så det är verkligen på tiden
att jag och min älskling myser till det ordentligt! Ha en mysig fredag! 
(haha det får mig att tänka på OLWreklamen "Snart är det freedaagsmyys")


I'm in miami bitch


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra med dig idag?:)

kram . ♥

2009-11-06 @ 19:57:19
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

vad ska du göra denna underbara lördagen ? :)

2009-11-07 @ 10:47:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0