Min måndag, minus bilder

Det verkar inte vilja funka att få upp några bilder idag. Så jag får väl berätta i ord istället.
Sov hos min älskling inatt, A. Han skulle vara snäll och inte väcka mig när han skulle upp
till jobbet i morse eftersom det är min lediga dag på måndagar men johodå, väckte mig
- det gjorde han! Efter det kunde jag inte somna om, så jag åkte hem tidigt full av energi
började fixa en massa här hemma och försökte få mamsen på bra humör med det var ju
näst intill hopplöst. Inte fören jag fixade håret på henne och sminkade henne lite blev hon
lite gladare. Vid lunch kom A hit, han hade bitit av sin tand så vi åkte ner till tandläkaren
och fixade det lite snabbt och lätt. Utöver det har det inte hänt särskilt mycket idag..

Hoppas blogg.se slutar krångla snart så man kan lägga upp lite bilder! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

sv. Så himmla lite så :D

Men visst var låten galet bra alltså? :D<3

2009-11-16 @ 16:18:48
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det gör det säkert!:)

haft en bra helg?:D

2009-11-16 @ 16:27:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0