äntligen hemma


Inte haft tid att uppdatera på länge. Var och hämtade Andreas på flygplatsen i fredags! Äntligen hemma igen! Så vi har haft fullt upp att ta igen förlorad tid hela helgen så det har inte blivit nån tid över att sitta vid datorn.. Är så himla glad att ha mitt hjärta hemma igen! ♥ Man behöver vara ifrån varandra ibland och sakna varandra ordentligt. Nu har vi börjat om på en ny kula och allt känns så himla bra! Jag är glad och mår bättre än på länge. Love you baby

Nu blir det en härlig avslutning på en härlig dag med första grillningen för i år.
Seeyaa ♥


Kommentarer
Postat av: lollo

åh, min kära söta soffa! älskar att det går bra. jag blir nästan kär själv! (och du vet hur jag är!!!)

2010-04-26 @ 17:22:45
URL: http://justlollo.blogg.se/
Postat av: karolina

hej! överdelen från cubus finns kvar :)

2010-06-16 @ 15:04:43
URL: http://tastelikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0