can't seem to get away from misery

Jag är så otroligt jävla trött på att hela tiden behöva bli besviken. om och om igen. Vad fan har jag någonsin gjort för att förtjäna det? Jag vill tro gott om människor men det blir bara svårare och svårare. Varje gång jag tror att någon är en bra och ärlig människa får jag motsatsen bevisad. Just nu vill jag bara flytta någonstans långt härifrån. Börja om på nytt. Nya människor nytt liv. Börja om och inte låta mig luras. Inte nöja mig med någonting mindre än vad jag förtjänar. Jag är ingen dålig människa. Jag är snäll och vill alla väl. trött. så jävla trött!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är helt underbar! bara så att du vet....

2010-12-10 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0