20100219

Herrejösses! Fortsätter ni vara såhär nyfikna kommer jag snart ha ungefär samma statistik som kenza ;D skämt å sido! Mmm..

Man blir helt galen av att bara sitta såhär upp och ner. Framför teven eller datorn, same shit. Drygt är det iallafall! Tänkte att jag ska gå en liten runda sen och få lite frisk luft. Sen hoppas jag att det finns en vänlig själ som vill komma och hjälpa mig att tvätta håret :p Orkar nog inte vänta med det till andreas kommer hem ikväll.. Känner mig snuskig. haha! :)

Kom på att lovet börjar ju för de flesta idag, och då insåg jag att februari månad bara hade två veckors skola för mig. ( har bara 5 lektioner i veckan, dvs 2,5 dagar/veckan) Jäkligt skönt! är skoltrött som bara den nu! Fast samtidigt blir det drygt när alla andra är i skolan/jobbtet. Finns ju inget att göra ^^

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0