bilder från tisdags..

Här har ni några bilder älskling tog på min före operationen ;






I väntan på att de ska komma in och säga att vi ska sätta igång.. nervööös :p
vet inte riktigt vad jag gör, ser nästan ut som jag ser o ber? haha




Blev helt väck av de lugnande medicinerna jag fick innan
så jag slocknade stenhårt och låg sådär tills de kom in o sa att
det var dags. Var helt borta! jäkligt skönt, för jag var så nervös inför
att bli sövd men efter de där pillrena hade jag inte en tanke på det ^^



Bilderna som togs efter operationen vet jag inte riktigt om jag vill lägga ut. Dels för jag ser ut som en liten pundare eftersom jag hade varit sövd och hade så mycker mediciner i kroppen, men också för att jag inte vill göra en 'kissie' och sitta o visa mina boobs inför massa främmande människor  (eller inför såna jag känner heller för den delen! dom är MINA.. ) vet ju inte riktigt vilka alla är som läser här, så det känns inte riktigt bra... men får se om ja kanske hittar nån man inte ser för mkt på :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kolla kontot tre gånger sen du maila och nu är klockan 1139 och fortfarande inga pengar kommit in...ska inte de komma direkt då vi har samma bank...?

snälla kolla så du skrev rätt kontouppgifter...

jag kollar min internettbank igen då jag är hemma från jobb



om du kan så ta en kopia "på kvittot,där som står du har fört över pengar och hur mycket till mitt konto"maila mig detta då

mvh HAnna

2010-02-18 @ 11:40:54
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: JENNY

http://gucciime.blogg.se/min/?tmp=18121409

2010-02-18 @ 12:14:41
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0