cravings




Jag är så sugen på semlor! Det nästintill rinner inne i min mun nu. Vilken tur att vi inte har sådant hemma! På måndag har vi bestämt att vi bara ska äta gotte på helgerna här hemma. Så min uppgift nu under 'lovet' är att tömma hela skafferiet på onyttiga gottesaker, så vi är ready to go på måndag. Jag ska bli tight. Jag tänker så som att, vad är det för mening att lägga så många tusenlappar på tuttarna, om inte resten av kroppen ska vara snygg? Hoppas snön försvinner snart också så man inte har någon ursäkt för att ge sig ut på powerwalks


Kommentarer
Postat av: Julia

Det skulle du ju ha sagt så skulle jag köpt med mig ju :)

2010-02-23 @ 16:07:31
URL: http://missjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0