För fulla muggar!

Råkade gå inom lite andra oväsentliga affärer när jag var i stan för att hämta ut Andreas present. Hittade en jeansjacka (ÄNTLIGEN!! hittade ingen jag gillade på hela förra året.. ) och ett halsband och ett par stickade knästrumpor som var på rean fick också följa med hem. Träffade Carro i stan, så det blev en dubbel chees sen körde jag henne hem.. Älskling blev iallafall jätteglad för sin lilla present, vilket var det viktigaste :) Nu är han och tränar, så jag fixar och donar för fulla muggar


och självklart funkar det inte att städa (eller göra nånting alls för den delen) utan bra musikfullt ös. Här har en av mina favoriter just nu! ju fler gånger jag hör den tycker jag bara om den mer och mer.



Miike snow - animal

Kommentarer
Postat av: cissi

Jamen okej:). Då hörs vi väl sen. Lycka till med operationen! kramkram

2010-02-15 @ 19:51:02
URL: http://edmancissi.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas att vi inte har köpt likadana då :)

2010-02-15 @ 20:01:29
Postat av: Hanna

Miike snow är gryyym.

2010-02-15 @ 20:17:26
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0