God morgon!

Kunde inte logga in på blogg.se på hela kvällen igår.. Jag och baby tog det lugnt iallfall, tittade på film i soffan. Passade på att ta lite tutt-bilder också. Kommer vara riktigt kul att ha o titta på sen om ett halvår eller något och jämföra. Det är dock inga bilder jag delar med mig av haha ;D

Hade satt klockan på nio, men är nog mer nervös inför eftermiddagen än vad jag trodde. Vaknade vid fem och efter det har jag inte kunnat somna om. Det värsta är att jag var tvungen att sluta att äta och dricka klockan tolv inatt! Är så sjukt jävla torr i munnen och hungrig som ett djur och värre blir det ju bara för att man vet att man inte får.

Jag ska erkänna att nu börjar jag faktiskt bli ganska nervös. När jag vaknade i morse tänkte jag ' äh! jag skiter i det! ' men sen gav jag mig själv en smäll på käften. Jag har faktiskt aldrig blivit nersövd, inte ens sytt ett litet sår eller någonting. Jag gillar inte nålar för fem öre! Så jag är mest nervös inför att sätta i droppet och att bli sövd. Ont vet jag ju redan att det kommer att göra, säkert mer än jag kan föreställa mig också. Men det kan jag stå ut med. men ush, det där jävla droppet dom ska trycka in i armen/handen är ju så äckligt obehangligt! Har bara gjort det en gång förr, och fyfan säger jag bara..

eftersom jag är nervös, rastlös, hungrig och inte har något att göra så kommer det säkert bli något inlägg till innan vi åker.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Nickey

Tack :) de kommer från deichmann :) Lycka till idag :)

2010-02-16 @ 08:49:13
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Den kommer när jag har tid att lägga upp den, den ligger halvfärdig i min utkast

2010-02-16 @ 09:18:59
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: emma

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!

2010-02-16 @ 09:33:28
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0