hemsk syn


Jag duschade nyss, för första gången sen operationen. Så det var första gången jag fick kolla in mina nya bröst i lugn och ro. Och damn! Det ser ut som jag blivit brutalt misshandlad och blivit kastad framför en lastbil direkt efter. Riktigt hemsk syn faktiskt!

Kissie är ju känd för att redigera sina bilder mycket, men jösses, den bilden hon la ut när hon var rätt så ny opererad! - den bilden måste ju vara så grymt redigerad! Jag är svullen som en jävla kossa och har blåmärken överallt! inte snyggt alls, och det är absolut ingenting jag vill visa upp, inte ens för mig själv!

älskling åkte nyss hemifrån, och jäklar vilken tid det tar att klä på sig utan hjälp! haha, kan bara tänka mig hur sjukt roligt det måste sett ut! ^^ Hoppas grannarna slapp se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0