Jag önskar jag hade vetat vad som väntade!


Jaha. Bussar och tåg är inställt tills vidare på grund av all snö så det blir ingen skola imorgon. SYND! hm.. Skönt att få en heldag och fixa allt som behövs :) Plugga måste jag också inför gesäll provet om en vecka (!!) Om 4 månader tar jag studenten! Hjälp! Innan har jag bara längtat och sett fram emot det.. men nu börjar jag faktiskt tycka att det känns lite läskigt. Föräldrarna slutar ha försörjningsplikt, men andra ord måste man vara fullt beredd på att stå på sina egna ben vilken dag som helst. Allt ansvar som tillkommer när man börjar bli vuxen tycker jag är skitjobbigt. Herregud! jag är bara 16 i huvudet typ, jag är verkligen inte redo att avgöra såna grejer som jag faktiskt får nu när man är myndig. ush! Jag önskar att jag hade tagit till vara på mina yngre tonår och min barndom mer. Passat på att njuta fullt ut och inte hängt upp mig på småskit. Men det är klart, man visste ju inte riktigt vad som väntade. Jag längtade bara efter att bli 18 så jag kunde få göra som jag ville! Röka och supa mig hur full jag ville och ingen kunde göra nåt åt det. haha! Inte lite naiv man är ibland! Men man måste ju vara ung och dum för att bli gammal och erfaren! Nu ska jag passa på och njuta de här sista trygga månaderna, innan man kommer ut i riktiga livet..


               

                Hittade en gammal bild på mig från min tid som 14åring..


Kommentarer
Postat av: sofia

jaa viisst.. mår piss pga det men ingen fattar

wellwell folk är dumma haha ;) hur är livet bruden? har du bokat tid för operationen btw?

2010-02-03 @ 13:18:50
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja fyfan people suck! haha förutom vi ;)

jo samma. skoltrött och börjar tvivla på mina intressen kring musiken och skit.. svårt.



NEJMEN va kul :D nu i februari? <3

2010-02-03 @ 20:28:20
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Julia

Ahh precis man blir så jäkla besviken alltid när man kommer ut :/



Jag åker den 11feb och kommer hem den 16e så ca 5 veckor :) Ska sitta fint :) Ida sa idag att ja kommer hem t våren för de har dem lovat på radion ;) hehe



KRAMAR <3

2010-02-03 @ 22:18:38
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: modemix

åh, jätte bra skrivet tycker jag. jag är 15 och vill bli 18, typ. men jag kanske ska försöka njuta mer av att vara 15?

2010-02-03 @ 23:15:53
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Jag söker nya bloggar att läsa. Vill du att vi lägger till varandra på bloglovin? :)

Annars får du ha en trevlig kväll, kram!



2010-02-03 @ 23:19:55
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA eller hur! Dem kommer aldrig kunna undvika honom nu. Och jag hoppas verkligen att han köper en massa choklad till dig, det mååååste johan göra till mig iallafall. höhö.

Puss på dig fina tjejen <3

2010-02-04 @ 16:29:59
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Sofia

tacktacktack! :D äsh jag lekte lite i paint typ haha



ja jag går på Nordiska Musikgymnasiet. det komemr väl och går lite, intresset. just nu är mitt sångintresse större än flöjt och trots det så är flöjt mitt huvudinstrument och det jag ska vara bäst på. men jag har fått sån press på mig och har blivit utnämnd "skolans bästa flöjtist" och jag orkar inte leva upp till det... vill bara ha kul liksom. jaja jag har ett tag kvar på mig i skolan i vartfall:P



2010-02-04 @ 21:33:27
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0