kvällsrunda

God kväll folks! Har nyss varit ute en runda med vovven i kylan. Hemma hos mina föräldrar släpper vi bara ut dom i trädgården, men i min lilla trädgård ligger det ungefär en halvmeter snö. Stackarn försvinner ju om han går ut där. Så lat som jag är hoppas jag att snön försvinner snart! :p

Har varit hos mamma o pappa och ätit ikväll. Pappa fick ställa upp och förhöra mig på några av alla de hundratals frågor jag måste lära mig tills på tisdag. Det känns fan helt omöjligt! Puh! Får hoppas att jag lyckas få in häften av dom iallafall i mitt röriga huvud. Det blir inget festande för mig i helgen iallafall. Min helg kommer va full med pluggande och städning. Låter kul va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0