Nilssons


Det blev inte så särskilt mycket städat ikväll. Min bror och hans vovve kom hit och käkade lasange och kollade tv istället. Mycket trevligare än att städa faktiskt, tro det eller ej. Han gick nyss hem och nu sitter jag här ensam och kollar tv. Älskling ligger och sover och jag är pigg som bara den! Känns som jag hade kunnat springa ett helt maraton. Jobbigt att alltid bli sådär pigg på kvällarna! Kan inte energin komma på dagarna istället ? så får man rätt mycket mer gjort





jag och min lilla storebror. Bilden gör dock inte rättvisa för våra snygga Nilsson-gener


Kommentarer
Postat av: bro

BAH!! Du får fan ta en bättre bild på mig när du ska hänga ut mig så offentligt :P

2010-02-24 @ 23:48:26
Postat av: TUBA [bloggen om outfits :D]

ni liknar inte varann ;)



sv: åå, men då är du ändå utvilad! :) jag ska nog bara umgås med vänner o chillla.



nähä! :D vad hade du trott att jag var? alla tror jag är sexton typ ;/ hhaeehe

2010-02-25 @ 18:34:03
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0