spontanfärgning

Fick lust att färga håret igår så nu är jag helblond igen. (det positiva med att vara frisör och alltid ha en massa färger hemma..) Love it! Trivs totally bäst i det, även om jag egentligen passar bäst i slingat natulig färg. Men skit i det, vad man passar i och inte! Jag kör på det jag trivs bäst i. Det är ju trots allt jag som ska stå ut med mig själv ;D Gillar dock inte riktigt nyansen på det..  Men det får jag fixa nån annan gång framöver. Hade ju beställt hem löshår som jag ska sätta i efter jag har varit hårmodell i mars, men jag hoppas dom tar tillbaka det fastän det har gått lite mer än två veckor som egentligen var max tiden man fick byta/skicka tillbaka.. Får ta och ringa dom imorgon och dra på min snäääälla röst ;D



                              

osminkad och snygg, åhja. men här har ni mitt nya, blonda jag :*
det ser dock mörkare ut i camen..


Nu när Kissie har gått och blivit brunett kanske jag skulle satsa på att lägga i en silver/vit färg och ta över hennes  blåsta, barbieroll? ;D haha! hade varit nåt va?!


Kommentarer
Postat av: bea

Tycker du är riktigt fin i kort hår :)

2010-02-14 @ 17:16:20
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0