Award

Du som får en award ska kopiera den till din blogg och länka till den personen du fick den av, berätta sju saker om dig själv som du aldrig skrivit i bloggen och välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, samt länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta hos dig!

Jag fick min award från Jenny.

1. Jag ska operera brösten på tisdag! Nu släppte jag bomben haha! Det var inte många av mina vänner och bekanta som visste det faktiskt, men nu vet ni ;)


2. Jag vet inte hur min naturliga hårfärg ser ut. Jag var naturligt blond fram till 12-13 ungefär och sen började jag få mörkare utväxt och då började jag fixa den. Sen dess har jag alltid färgat håret.

3. Jag älskar tatueringar. Inte dom där töntiga som inte betyder ett skit, utan de som faktiskt betyder något för den som bär den. Man kan säga så sjukt mycket med en tatuering.

4. Mitt självförtroende är inte det bästa och min självbild är inte riktigt korrekt. Ungefär 80-90% av allt jag tänker på en dag handlar om mitt utseende. Jag väger mig flera gånger om dagen (varje gång jag går in på toaletten) och jag har en sån "tvångsgrej" att sitta framför spegeln i timmar och antingen bara sitta där och stirra eller dricka kaffe, prata i telefon eller måla naglarna - men allt framför spegeln. I'm a sick fuck ^^

5. Jag kan inte sova utan sömntabletter. Om jag över huvud taget lyckas somna så vaknar jag igen efter ett par timmar och är så pigg att jag hade kunnat springa ett maraton!

6. Jag har inte tränat sen jag var 13. Jag sålde min dåvarande häst för jag fick problem med mitt knä och har lovat mig själv hela tiden att jag ska börja röra på mig igen. Borde ha börjat träna för flera år sen för att klara av att arbeta som frisör. Men bättre sent än aldrig säger man ju! :)

7. Jag har inte ätit fisk sen jag var 5 år. Anledningen var att jag satte ett jätteben i halsen på dagis. Skräckupplevelse till max! Har försökt äta det ett par gånger men så fort den lilla firren nuddar min tunga så kräks jag, bokstavligt talat. Skinka slutade jag äta när jag var 9 ungefär. Kan inte minnas att jag helt plötsligt slutade äta det på grund av att jag inte gillade smaken, nej. Jag upptäckte bara en dag att det ser sliskigt ut!


Jag i min tur vill ge bort denna kreativa award & veta mer om;

HANNA, BEA, NATALIE, SOFIA, CARLOSA


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Haha åh, jag får väl ta och göra det där då ^^

2010-02-14 @ 18:02:40
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: Sofia

nemen! haha spännande :D

2010-02-14 @ 20:20:19
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Hanna

TACK BABY! <3

2010-02-15 @ 08:32:04
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh spännande, ska också göra det snart..

Vad ska du ha för kupa efteråt har du tänkt? :)

2010-02-15 @ 20:03:23
URL: http://fridanwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0