Better in time

Fick godkänt på uppskrivningen igår! Himla skönt. Nu har jag halva inne, så att säga ;) och ännu ett problem ur världen. Känns som allt börjar ordna sig nu faktiskt.. Snart kommer nog allt vara bra igen!

Kom till skolan idag men det visade sig att läraren var sjuk så det blev inställt. Så jag ringde och väckte Carro och åkte dit och sov vidare istället.. Vid två tiden åkte jag tillbaka till stan och hade körlektion. Det gick bra, men det går ännu bättre när jag inte glömmer ta på mig mina linser haha!


                                                             


På tal om ingenting, så finner jag det väldigt konstigt, men otroligt underhållande, att en person som du, som säger sig inte bry sig ett dugg om mig, och mitt liv ändå går in på min blogg och slösar tid på att kolla igenom allt jag har skrivit, för att sedan skriva om det. Väldigt underligt.. men tack för ett gott skratt :)


Jag funderar på att börja snacka skit om allt och alla, och se ner på alla andra så som du. Det verkar ju ge en ett väldigt bra självförtroende. Går man runt och tycker alla är så jävla fula, och dåliga så är det klart att man tycker man själv är snyggast och bäst i världen till slut. Det tråkiga är ju att man inte blir omtyckt av särskilt många.. men det bryr du dig nog inte om så mycket. Jag däremot har hellre vänner som tycker om mig för den jag är och inte för nån jag låtsas vara.. men, that's just me..


Det är så sjukt tråkigt att personer kan förändras på en dag. Helt plötsligt är allt som bortblåst och den personen man en gång älskat, den som har känt en utan och innan och som man delat en miljon minnen med är som en främling.


Kommentarer
Postat av: Julia Huttunen ;D

Kul att du har halva inne nu ;) Hoppas du får in den andra halvan galant med ;D haha !

2010-01-20 @ 22:23:57
Postat av: VERITAS

Ojj shit.. Men vart bor du någonstans??

Jag solar för 20 kr 20 min.. Skulle aldrig betala så mkt för så lite.. hahaha

2010-01-20 @ 22:34:54
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Nej det finns verkligen vissa dumma människor som man aldrig kommer att förstå sig på. Vilket är oerhört tråkigt :(



Det är kanonbra med mig :D Hur är det med dig? :) Ja det är såå skönt med nyfärgat hår, så snyggt också :D

2010-01-20 @ 22:46:14
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Jahaaa då förstår ja.. Ohh halmstad är så himla mysigt.. Och ni har så fin dialekt :) Jag brukade vara där på sommrarna när jag var liten.. Haha.. Har bra minnen från när man hoppade över maneter i tylösand.. HAHA



Jag bor i sthlm ja ^^ Finns lite fler solarium här tror ja.. hahahha

2010-01-20 @ 22:58:31
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

HAHAHHAHAHA de var inte torr humor.. De va kul ju.. asg..

Ja lovar att ja inte ska skita ner nästa gång jag kommer till halmstad.. haha



Vad gör du nu då? :)

2010-01-20 @ 23:24:33
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Wie, grattis! Inte långt kvar nu då. Och CP-folk finns det gott om, det är bara att ignorera töntarna. :)



Och tack! Min lilla sötplutt vet inte riktigt vad han vill jobba med. Han är också inne på läkarplaner (som jag), eller något chefsyrke eller liknande, hehe. Han får se. Vi är fortfarande unga, som sagt. Man vet aldrig vart man hamnar i framtiden, kanske som vaktmästare? Men troligtvis inte, haha. Skönt att höra att jag i alla fall har jobb hos dig - tänk om jag är urkass då? Jag får bli lärling hos dig lite snabbt. ;)

2010-01-21 @ 01:17:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: ☆ Carlosa

sv: haha aw :D jo det är bra med mig, sj då ?:d

2010-01-21 @ 18:47:02
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Nej man ska inte klaga när det är bra :D

Ja men det är sjukt snyggt när håret är sådär riktigt mörkt :O men det gäller ju som sagt att ha rätt färger i hy och ögon typ för att det ska bli sådär "döhett", haha ^^ Men du skulle säkert passa i det :D Men du är fett snygg i ljust :D

2010-01-21 @ 22:06:07
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie pie!



Allt bra med dig idag?

Ska du hitta på något skoj i helgen?



Kram!

2010-01-21 @ 22:06:25
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0