Colin

Gosh, jag har verkligen inget roligt att skriva längre.. mitt liv innehåller inte så mycket roligheter för tillfället. Var på möte i stan idag vid tre tiden, efter det åkte jag hem till min min bror och pussades lite med Colin. Tiden går så fort! Helt plötsligt är dom små liven stora och kör moppe med en snusprilla under läppen ;D haha! Klippte min brors flickvän också. Annars har det inte hänt särskilt mycket idag..

Imorgon blir del heldag i skolan, med frisörteknik och religion. Religionen är faktiskt skitkul! Jätte intressant och vår lärare drar alltid igång en massa diskussioner. Efter skolan åker jag vidare till Carro och ska fixa lite med hennes hår, sen spenderar jag natten där. Så får jag lite sovmorgon också och slipper ta bussen klockan 7!

Bäst att packa ner allt som behövs inför morgondagen redan nu så man inte glömmer något viktigt! 



 

Jag och lille pluttis Colin, i juli -09. Helt galet hur fort dom växer!


Kommentarer
Postat av: bea

Har din bror barn? :O :P

2010-01-25 @ 22:29:46
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0