Halsband


Mina halsband lev rätt många när de inte var utspridda över hela rummer längre..


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Det är ingen fara :) Ååh tack så jätte mycket :D Jag är faktiskt väldigt nöjd över headern själv också så :D Jadu, alltså försök aldrig att härma någon annans bloggdesign, utan gör den alltid precis som du vill ha den, för jag har försökt härma andras pga jag ville ha fler läsare, men jag märkte snabbt att när inte min blogg stack ut lite så var den inte nå intressant, så jag tog tag i det och gjorde min egen :D



Jag har väldigt höga krav på jeans, de ska sitta perfekt överallt och det finns nästan aldrig såna som gör det, och sen är det såå extreemt drygt att prova jeans / byxor ;D haha!

2010-01-30 @ 00:57:20
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0