huvudvärk


Igår var det tjejmiddag hemma hos Karin som fyller 20 idag. Jättegod mat och allmänt jätte trevligt! Hade tänkt vara nykter och vara skjuts åt brudarna till stan istället när dom skulle ut, men jag blev riktigt festsugen ett tag så jag struntade i det.. Vilket var jäkligt onödigt! När vi kom till stan hade jag kul i sisådär en halvtimme kanske, resten av kvällen försökte vi få tag på skjuts hem/väntade på skjutsen. Tillslut kom iallafall min mams och hämtade oss. La mig i sängen och somnade direkt när jag kom hem, men vaknade tidigt som fan imorse och hade den värsta huvudvärken ever! Drack vin och cider igår och huvudvärken man får av den blandningen är ju inte att leka med. Upp och ta en cigg och panodil och sen krypa ner igen. FAIL. Vilken tur att kvällen började så bra hos Karin iallafall! :) Tack för det sötnos!


Idag har jag varit lite lekledare på min systersöners barnkalas. Svettigt med 20 skrikande ungar när man är lagom sleten o trött.. Men nu var det överstökat iallafall.

Bilderna från igår kommen en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: jaaa jag är också för plastikoperationer haha har redan gjort en. opererade om näsan för att jag inte kunde andras genom den, tydligen räknades det som plstikkirurgi haha.

vad ska du göra för ingrepp?

2010-01-30 @ 19:29:07
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Julia

Dt är tyvärr ofta så, en trevlig förfest å man blir festsugen, sen kommer man ut å det e inte alls lika skoj :/

Jag åkte också hem tidigare för höll på å frysa ihjäl :P Önskar vi oss inte lite värme och sol nu? :)

kram

2010-02-02 @ 23:00:17
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0