laaame

                       

Här sitter jag osminkad och lamare än någonsin typ. Är helt slut i kroppen och har inte orkat göra ett skit på hela dagen. Eller jo, jag har borstat min hund. Var tvungen, efter allt tjat om hur ful och hemsk han ser ut efter jag gick lös med köks saxen och klippte honom för några veckor sen..

Inte haft något att skriva om de senaste dagarna, och inte haft nån lust heller. Dåligt av mig. Har en massa bilder på kameran, men den funkar såklart inte att tömma.. så det får bli lite seent bildregn när jag väl lyckas tömma skiten!


Måste plugga inför gesäll, teoriprovet vi har snart! baj baj  


Kommentarer
Postat av: JENNY

nej det trasslar faktiskt ingenting :D

jag har scandinaviskt hår :)

kram

2010-01-28 @ 20:37:23
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0