Lite för mycket kläder ..?

Har hållt på och packa inför flytten nästan hela kvällen nu.. Tänkte att det va lika bra att ta tag i kläderna nu, för jag anade att det skulle ta sin lilla tid.. Och jo tack! det gjorde det.. Jag har fyllt fyra stycken stora resväskor med kläder, plus några lådor och ändå är jag långt ifrån klar! Hade ingen aning om att jag hade så jäkla mycket? Ska gå ifrån att ha en "walk in closet" fullproppad med kläder till att ha två pyttesmå garderober i den nya lägenheten.
Hur tusan ska det gå till?!




Äh.. jag är trött nu! Funderar vidare på det imorgon.. Najt najt! :)


Kommentarer
Postat av: Neli

Hehe ja du ska vara glad att du iaf inte behöver gå vidare =) Riktigt soft ju.



Jag sökte först till förskola men eftersom jag inte kom in så fick de bli grundskolans senare år :/ Haha. Så de blir väl 7-9 :P Haha. Men de blir väl kul de också =)



Kramen

2010-01-08 @ 09:18:49
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0