2012


Min bror fyllde år igår! så vi var hemma hos mamsen och åt massa god mat med familjen. Hängde med min bror hem efteråt och kollade film.. Det blev 2012. Helvete asså! Bra film och så, men dom borde förihelvete ha en stor fet varning på den. Man blir ju totalt förstörd och mår piss av den! Det flög runt en miljon tankar i mitt huvud hela kvällen/natten, och nu med iofs.. Filmen handlar ju om att jorden går under 2012, och jag fick lite smått panik. Om det skulle hända på riktigt, eller om nåt annat tråkigt skulle hända, att man blir allvarligt sjukt eller nåt sånt så är det fan inte såhär jag vill avsluta mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Madde

den filmen är riktigt bra =)

2010-03-15 @ 16:08:31
URL: http://msfalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0