Bra dagar :)


Har haft två grymt bra dagar! Varit igång hela tiden, så har inte hunnit skriva något..

 Igår slingade jag Jennys hår. Hon var platinablond, och vi skulle lägga i ett par steg mörkare slingor i det, plus fixa utväxt. Det blev skitsnyggt! Naturlig och fräsht men fortfarande väldigt ljus. Både hon och jag var jättenöjda. Så skönt när det blir så! Jag är alltid så nervös att kunden inte ska bli nöjd, men i de flesta fallen blir dom ju det, ibland tar det en vecka innan de hinner vänja sig när man gjort större förändringar, men det är inte många gånger något har misslyckats så jag förstår inte vad det är jag är så nervös för..

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Frisör teknik och religion stod på schemat. Hade prov i religion, och jag hade såklart inte pluggat. Dåligt av mig! men jag klarade det iallafall..

Sandys, som precis har öppnat precis nedanför skolan tar 9:- (!!!) för en stor latte just nu som öppningserbjudande. Riktigt god är den med! Jag är en riktig kaffenarkoman så jag är lycklig! iallafall månaden ut, sen är det vanliga priser igen :p

Jag har sjukt mycket skolarbeten efter mig, bland annat från den tiden jag missade i skolan efter jag opererades. Så min kväll kommer bestå av plugg, plugg och ännu med plugg. Låter kul va? ;p

Jag har haft så sjukt mycket energi och varit på jättebra humör de senaste två dagarna nu. Hoppas verkligen att det håller i sig! :D energi är jag verkligen i behov utav! jag är världens lataste. OM det håller i sig, så lovar jag (mig själv) att jag ska se till att komma igång med träningen! Håller tummarna på att det gör det, för träning behöver jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0