hårmodell


Sitter här och väntar på att mitt hår ska torka. Ska vara hårmodell lite senare idag, för någon slags "vårdande" rakpermanent. Ska bli spännande och se hur dom får till det där :p Så iallfall får jag ju inte föna mitt hår idag, utan de ska vara mitt naturliga hemska lockiga. Hur fan ska jag kunna  visa mig i stan såhär!? Gillar inte alls mitt såkallade självfall. Inte i mitt korta hår jag har nu. När det har växt och kommit ner i bit kommer jag nog älska det dock. Då kan jag bara låta det hänga där och inte göra ett skit, då kommer det ju vara snyggt. Vågigt och lite halvlockigt. Nu blir det bara en stor boll haha! naaat naaajs.

Dricker min fjärde kopp kaffe för dagen och väntar på att mother nature ska göra sitt. Skulle dock kanske vara en bra idé att slänga på sig lite kläder iallfall? Sitta naken framför folket på visningen ikväll känns inte okej.


Kommentarer
Postat av: bea

Åh blev det bra, hjälpte rakpermanentning? Asså håller det i sig? :P vill ju också göra det men har hört att det inte hjälper alls typ ^^ haha!

2010-03-17 @ 21:49:32
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0