Mmmmmm



Jag önskar jag vaknar upp och har den här sjukt hela kroppen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

SV hejsan :) oj det var konstigt,vet inte vad du kan göra för att det ska bli bättre, skriv om det till blogg-hjälpen!



För ett tag sen så skrev du att du ville vara med i tävlingen om att bli "veckans babaes" coh du blev en utav dem, och nu har dem som har blivit "veckans babes" chansen att bli "månadens babae" och den 22/3 kommer alla "veckans babes" att läggas upp i ett inlägg och där får du se dig själv som en i tävligen och du får tigga röster osv, den 31/3 avslutas tävlingen och den som vann är den med flest röster. :)

2010-03-13 @ 13:46:59
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej:)

ps. du lär ha finare kropp än henne på bilden. den ser inte så bra ut tror jag ahah försöker peppa dig.

men., hon e för smal. nästan för rak..



oh, spännande att se hur andra tänker:)ahahhahaa.

om ja har attityd,, hmhm. hur vet man det?. jag går absolut inte runt o kaxar. ja är för snäll oftast mot folk. nästan lite dum-snäll.. fast ja har bättrat mig på det.



men jag vågar säga va ja tycker om det är typ... debatt.men aldrig dum mot någon. man ska inte vara för ärlig tycker jag o säga lite elaka saker till folk. vissa kan sägaa: din tröja e fuul.

men så gör man inte. absolut inte.'



hur e du?:)va e du för stjärntecken? o hur gammal?

ohh, va e d för fördelar me ärr i armhålan? ja hade också gjort det där pga att det e såå fult under brösten. såg en bild på dalin, strippan. fyfan asså. ahaaha.



2010-03-14 @ 12:46:55
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag önskar jag hade den solbrännan:O jag är löjligt blek:O

2010-03-16 @ 21:51:27
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0