sjuuk.. ;(


Efter tre timmars sömn vaknade jag upp och var sjuk. Längesen faktiskt. Ligger i soffan och orkar inte riktigt röra mig. Varvar te och glass om vartannat. Fick gå upp tidigt iaf, för att köra Lollo till tåget. Så snällt av henne att sätta i mitt löshår! Jag har en miljon slingor ungefär :p ne.. men riktigt många, så det tog evigheter. stoor puss på henne :* Just nu når håret ner till navlen haha :) vi orkade inte klippa det igårkväll/natt när vi var klara så det får jag göra nån annan dag. Idag ska jag nog bara ligga här och knapra panodil i soffan..


Kommentarer
Postat av: C

Naaaw, lilla hönan då!! Krya på dig :*

2010-03-22 @ 15:36:34
URL: http://nelsa.blogg.se/
Postat av: Julia <3

Tack :)



Åhhh fan va kul, hur har du satt fast håret??? :D Avis!!!



Tacomyskväll låter inte fel :D :D



Kramar <3

2010-03-22 @ 16:36:39
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0