uppdate.

jaha, eftersom det är väldigt många som fortsätter kika in här trots att jag inte skriver nåt på flera dagar så tänkte jag att då skriver jag väl nåt då, för jag är riktigt uttråkad och har inget bättre för mig :p


Igår var jag i helsingborg på tvåveckors kollen där jag opererade mig. Skulle ta bort tejpen och sådär och de skulle se så allt var som det skulle. Har haft en Bh jag har fått av dom, och ett stort band jättehårt spänt över dygnet runt nu i två veckor. Hoppades på att jag skulle slippa det nu, och var rätt säker på det. Men dom tyckte jag "bara" skulle ha det i två veckor till. Fy fan! Det kändes som att jag dog lite grann. Lipade i bilen därifrån. Ahh! Så jävla frustrerande!! Har varit trött på det där äckliga jävla bandet sen den dagen jag fick det. Ni anar inte hur obekvämt det är!! men yes, det är bara att stå ut två veckor till..  suck..


Efter besöket där åkte jag och mamsen och fikade och shoppade. Det blev tre nya tröjor, två ringar, en sjal och lite smink. Min snälla lilla mamma bjöd på sjalen och en av tröjorna :) Köpte även hem bröd (vuxen poäng till mig haha) det ena med oliver och soltorkade tomater i, och det andra med valnötter. ruskigt gott! :D


Idag har jag mest fixat en massa smågrejer som behövdes, och pysslat med mitt nya lilla projekt. Carro kom hit också. Hon hade med sig kladdkaka. Mmm! Hon gick nyss hem och min älskling är inte heller hemma, så nu har jag jättetråkigt ;(


Kommentarer
Postat av: lollo

WOHO! She is back ;)

2010-03-04 @ 22:04:37
URL: http://justlollo.blogg.se/
Postat av: Hanna

det löööser sig bruden! <3

2010-03-05 @ 20:00:54
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0