visningen igår..

Visningen igår gick bra :) Det blev en annan behandling för mig. En vårdande behandling som tillförde massa keratin till håret, eftersom mitt hår är väldigt torrt och skadat. Det blev rätt mycket rakare, men inte helt. Men det blev mycket mindre frissigt och ruffsigt. De fönade bara håret efteråt med en stor rundborste och i vanliga fall är mitt hår fortfarande stort och ruffsigt ändå, men nu blev det slätt och fint. Måste platta det för att få det så i vanliga fall. Superskönt! Spännande och se hur länge det kommer att hålla. De sa att jag skulle göra de ett par gånger till för att få mitt hår helt friskt igen, men det har jag inte tid med. Det är tänkt att jag ska sätta i mitt efterlängtade löshår till helgen och då funkar det ju inte att göra fler..

Nu ska jag köra in till stan och leta runt efter praktikplats. ska även på möte och kolla runt efter lite annat :) seeya



Kommentarer
Postat av: Erica

Just det, vad var det den färgen hette? :) Har glömt bort det. Har en 8/0 här hemma som jag tänkte slänga i annars men den är kanske bättre !

2010-03-18 @ 14:35:21
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0