251110

Dagen har bestått av färgning av utväxt, klippning som verkligen behövdes och matlagning. Spenderade kvällen framför teven med mams, med glögg och glass. Har förövrigt redan druckit upp 3 flaskor glögg i år.. Det var inget bra på teven ikväll och istället för koplicerade grejer som charader kom vi på ett bra sätt att underhålla oss, eller ja.. mest mig tror jag. Jag satt i andra sidan soffan, mamma tog av sig glasögonen och skulle gissa vad jag gjorde. sjukt roligt. Tips till er som känner någon som ser riktigt dåligt ;)
Har varit grymt seg hela dagen, men imorgon hoppas jag på lite ny energi! Håller på och göra om på mitt rum, men allt står just nu mitt i rummet och golvet är fullt med färgfläckar.
Nu ska jag krypa ner i min alldeles för tomma säng och hoppas på att jag kommer upp i någorlunda tid imorgon! Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah, har sett den där listan många gånger nu, och har tänkt "nänänänä, va jobbig!", men vem vet, kanske gör den! :)

2010-11-26 @ 13:42:22
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0