första veckan i oktober.


old news - uppdateringen är inte bra. Det händer inte mycket, därav inte mycket att skriva om. Känns som jag mest sitter på mitt arbetslösa arsle och önskar jag var 10 år igen. Men, lite har första veckan i oktober bjudit på ändå..

I fredags blev det en mysig middag ute, planksten och annat gott. sjuhundra riksdaler! Galet. Men gott.
I söndags följde jag med en vän till kyrkan och spenderade en och en halv timme där och lyssnade på kampen mellan gott och ont, och bevittnade min livs första nattvard. (jag var inte såpass duktig och komfimerade mig) Har bara varit i kyrkan på dop och begravning annars, och skolavslutningar när jag var lite. Det va rätt mysigt faktiskt..
Dagen idag har bjudit på ett låångt möte. Budgetsnack och en massa annat. Siffror har aldrig varit min grej! Blir helt yr i huvudet, nästan så jag va tvungen hålla fast mig i stolen så jag inte trillade av. Men det var givande, så nu ska jag försöka klara av det där helt själv så jag inom snar framtid inte är arbetslös längre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0