mysasupashoppa

Lite spontant sådär en onsdagkväll bokade jag tågbiljett till göteborg nästa helg. Ska hälsa på min efterlängtade Angelica, som jag träffar alldeles för sällan ♥ Ska bli jättekul! vi ska mysa, supa och shoppa. Det kan inte bli annat än bra! Just nu känns livet inte bara piss faktiskt. Första gånger jag ser fram emot nåt på sjukt länge..

riktigt fräsch bild på mig & AngelicaÅret var 2008..



Imorgon ska jag upp tidigare än någonsin! Känns det som iallafall.. 07:30 ringer klockan. Så tidigt har jag inte gått upp på flera månader. Har börjat vända på dygnet. Sover bort halva dagarna.. Det är inte bra att vara arbetslös.


Nu ska jag göra mig en kopp te och ut i regnet på en nattacigg.
sleep tight

Kommentarer
Postat av: evve

s: aw, varsågod och tack själv sötnos! :D

2010-11-02 @ 00:49:38
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Kikar in, ha en bra dag! :)

Vad gör du?

2010-11-04 @ 11:07:35
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0