Sommaren

Long time no see. Hade så mycket att göra veckorna innan skolan slutade med allt pluggande så det blev inte av att jag skrev nåt här.. Tyckte det var på tiden nu! Har jobbat största delen av sommaren, så har tyvärr inte så mycket kul att berätta eller så mycket bilder, men här kommer några stycken iaf ..





JAG HAR TAGIT STUDENTEN!! så underbar känsla. Aldrig mer skola!





Flyttade från lägenheten hem till mina föräldrar igen..





Jag har njutit av sommaren med nära och kära :)





Jag har fyllt år. Fick 50 fina rosor av min älskling!

Kommentarer
Postat av: JENNY

men åh! tack finaste! :D

KRAAM!

2010-09-14 @ 14:11:43
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Jessika

Härligt Sofie att du börjat skriva här igen ;)

2010-09-15 @ 00:19:14
Postat av: Amanda

Jaaa! Bara hör av dig älsk <3

2010-09-16 @ 00:59:58
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0